• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Det är fan inte klokt, får inga lån pga "för många UC"

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
ja ta smslån för att lösa situationen är det sämsta allternativet.och eftersom du redan lyckats få bort smslånen.ta INTE nya smslån.

jag har lån både hos ikano och ge moneybank.
ikanobanken är de bästa ha att göra med.trots jag har medsökande på lånet hos ikano så har de gått med på att sänka månadskostnaden då jag har hafft problem betala.flera ggr.dom frågar varför och jag är ärlig hela tiden.

gemoneybank har jag fått uppskov på månadsbetalningen några ggr.alltså betalar inte ena månaden men får betala dubbla månadskostnader nästa månad.går inte använda hela tiden.men ring prata med dom igen.och fråga om detta.och betala det som du måste på andra räkningar.

kolla också om du har längsta möjliga avbtid på lånen.jag menar kanske du kan utöka återbetalnngstiden.på längsta möjliga år.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Du säger att du fått avslag av alla banker har du även provat med Lendo och Freedom Finance, Selene och Lånbolaget. Jag vill ju inte att du ska få fler UC tagna på dig än nödvändigt men har du inte provat dessa kan det vara en utväg.
 
Senast ändrad:

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag har provat ALLA nu...Avslag överallt
Det finns inte en enda jag har missat.
Men lyckats skrapa ihop smslån som täcker upp det mest akuta.
Nu vet jag vart mina skattepengar kommer gå iaf..
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Bigbank?? Dom är lätta att få av
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp